Директору Полтавського регіонального управління ПАТ «Приватбанк» О.Цисю
від Брусенського Олександра Миколайовича
м. Полтава 067-9236874, (0532) 53-94-98 – дом.
Заява
Шановний Олександре Григоровичу! Повідомляю про нечисту політику працівників Полтавського регіонального відділення «Приватбанку» по відношенню до своїх клієнтів, що завдає шкоди іміджу банку та тим, хто там працює. У червні 2011 року закінчився термін дії моєї банківської пенсійної карти у «Приватбанку». Я відмовився від подальшої співпраці з банком, про що сповістив працівників його Полтавського управління, і не став забирати нової картки. Але, як виявилося, мій рахунок (6762468864805753) чомусь не було закрито. На цей рахунок, після закриття картки, з червня 2011 по січень 2012 року одне з підприємств помилково продовжувало перерахувати гроші – понад 900 грн. До бухгалтерії їх не повертали, картки в мене не було і я лише випадково дізнався, що гроші перераховані на мій рахунок, який має бути не дійсним.
У січні 2012 року я написав заяву про закриття рахунку, гроші перерахували на іншу картку «Приватбанку», яку я мав відкрити, бо, як з’ясувалося, зараховувати гроші на не чинний рахунок можна, а от видати їх клієнту не можна, адже банківська карта вже недійсна.
27 лютого 2012 року із бухгалтерії знову помилково перераховують гроші 339,15 грн. на рахунок (6762468864805753), який мав би вдруге бути закритим. Гроші працівники банку знову зараховують на цей рахунок, попри те, що за моєю заявою його мали закрити тепер уже в січні 2012 року. Хоча, гроші б мали повернути до бухгалтерії підприємства, звідки мені їх переслали.
Розцінюю цей факт, як спроба привласнити гроші клієнтів і прошу провести перевірку даного випадку. У Полтавському регіональному управлінні «Приватбанку» жодних пояснень не дають, посилаючись, що всі операції проводять у центральному офісі «Приватбанку» у Дніпропетровську. Прошу також, видати довідку про те, що мій вищезазначений рахунок закрито.
Директору Полтавського регіонального управління ПАТ «Приватбанк» О.Цисю
Келим Олександр Іванович, Полтава, тел.050-137-2838
Шановний Олександре Григоровичу!
Я маю рахунок у відділенні "Алмазному" Приватбанку. І ось в кінці минулого року, не маючи МОГО ДОЗВОЛУ, мені відкривають послугу "копілка" і переводять на неї 50 грн. Коли я звернувся із протестом проти такого свавілля. мені запропонували приїхати (!) до офісу на Алмазний і отримати переведені кошти. Отже, коли ті 50грн. переводили до "копілки" - мені не треба було нікуди їхати та мене про це навіть ніхто не запитував! А як повернути назад на рахунок - "їдьте до офісу"!
Оце так "клієнт завжди правий"!!!
Надіюся, що ця ситуація буде виправлена без моєї присутності
З повагою - О. Келим.
Директору Полтавського регіонального управління ПАТ «Приватбанк» О.Цисю
Келим Олександр Іванович, Полтава, тел. 050-137-2838
Шановний Олександре Григоровичу!
Я маю картку Приватбанку та користуюся послугами банкоматів цього ж банку. Раніше при знятті коштів було необхідно вводити суму, еквівалентну 10 грн. - 10, 20, 30 і т. д., і банкомат відповідну суму і видавав. Зараз ситуація змінилася - і, на жаль, не на користь клієнтів банку. Тепер банкомати Приватбанку видають кошти тільки в сумі, еквіваленій вже тільки... 50 гривням!
То може клієнтам Приватбанку необхідно звертатися до суду за пошуком взаємо вигідних стосунків, а не тільки для банку?
І де ж той принцип "клієнт завжди правий"??
Хотілося б надіятись, що на шляху до Євросоюзу в нашій країні права громадян будуть враховуватися без бескінечних оскаржень а сфера послуг і буде "слугувати" для клієнтів, а не тільки для вигоди бізнесу.